keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Läppärisuojus hakusessa?

Ihan blogin alkuaikoina olen hehkutellut Marc by Marc Jacobsin läppärinsuojusta, joka edelleen kulkee uskollisesti mukanani. Omani on 13 -tuumainen, ja vuosi sitten minun piti tilata se puhelimitse Neiman Marcukselta, koska eurooppalaisista nettikaupoista löytyi jostain syystä vain 15 -tuumaisia. Euroopankin tarjonta on tässä vuoden aikana kehittynyt ja net-a-porterista sekä shopbopista saa näköjään nykyään myös tätä pienempää mallia.
Yummy -Jenni hehkutteli eilen tätä samaista läppärisuojusta ja hänen blogistaan löytyy muuten myös shopbopin alekoodi. Joten jos shopbopista on jokin ihanuus jäänyt kaihertamaan tai sitten läppärikotelo on vakavasti haussa, ei muuta kuin Yummyn koodin kanssa tilailemaan!

Nyt nuhanenäisenä tuomaroimaan Power Mover -kisoja Hollihakaan! Tanssintäyteinen päivä tulossa siis.

Pusss!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on tuo mustana ja oon ollut tyytyväinen. On tosi tyylikäs töissä. Usein se tosin toimii niin, että omasta toimistosta neukkariin juostessa läppärilaukkuun tungetaan kalereri, läppärinjohto, avaimet, kyniä ym ja itse läppäri kainaloon ja menoks...

- Hevostalli.netin Eve

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on tuo mustana ja oon ollut tyytyväinen. On tosi tyylikäs töissä. Usein se tosin toimii niin, että omasta toimistosta neukkariin juostessa läppärilaukkuun tungetaan kalereri, läppärinjohto, avaimet, kyniä ym ja itse läppäri kainaloon ja menoks...

- Hevostalli.netin Eve

Tinde kirjoitti...

Mua on myös ruvennut kiinostamaan se musta suojus tämän värikkään ohella. Vaikka värit onkin ihania ja piristävät aina päivää, voisi se musta olla juuri töissä hyvä olemassa.

Ja tää polypreeni (onko se noin??) materiaalina on kyllä kätevä, koska joustaa just sen verran, että sinne mahtuu läppärin lisäksi muutkin tarpeelliset tavarat. Ei kuitenkaan ole sellainen möhkälemäinen, miehekäs läppärilaukkku. Yök.