torstai 15. syyskuuta 2011

Salaisia sovitushuonehetkiä.

Tuumasta toimeen! Hattukuumeissa suuntasin tänään yliopistolta koskarin kautta hämeenkadulle ja h&m vaikutti aivan edustavalta paikalta kokeilla tämän syksyn hattuja. Tältä ne näyttivät:

Vanha kunnon floppy hat.
Herrainhattu harmaana. Pidin itseasiassa tuosta harmaasta väristä tosi paljon (sopii mielestäni näin vaalealle paremmin kuin musta), mutta hatun malli ei ihan miellyttänyt. Floppy on tavallaan kaunis, mutta henkkamaukan yksilön lierit olivat aika suuret, eivätkä pysyneet poissa kasvoilta. Etsintä siis jatkuu vielä. Ja luulen, että tulen turvautumaan johonkin hienojen rouvien hattukauppaan!
Biker -takki: Halonen, farkut: KappAhl, vyö: American Eagle, huivi: Ester Elenora, neule: h&m, ballerinat: Wonders
Joo, näin kuvia katsellessakin tuntuu, että tuo floppy hat on liian dramaattinen minulle. Teininä olin siis aivan oikeassa! Mitäs olette mieltä? Tulisiko käytettyä lierihattua, tai hattua ylipäätään?

4 kommenttia:

Marianne kirjoitti...

Mä ostin itselleni kirpparilta aivan ihanan stetson- tyyppisen huopahatun, enkä tosiaan ole hattuihmisiä! Hattua olen jonkin verran ulkoiluttanutkin, on osoittautunut melko lämpimäksi kapineeksi. :)

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä mä voisin kuvitella sulle floppy hatun, mutta niinkuin itse totesit, ehkä toi hm:n malli menee vähän liikaa silmille.
Kannustan sua jatkamaan etsintöjä !!!

- Santtu -

Rouva V kirjoitti...

Tosi kivasti sopii sulle tuommonen hattu! :)

Taisin ehkä nähdä sut tänään kaupungilla? Olin menossa Pentikkiin. Näinkö väärin?

Mukavaa lauantai-iltaa! <3

Tinde kirjoitti...

Heipsan! Olen ollut viikonlopun Turussa, joten oli varmasti väärä bongaus :)

Itse asiassa Tampereen indiskasta löytyi vähän napakampi ja pienempilierinen floppy hat, jota täytyy nyt harkita :)